2010-12-07

uuuääh!

det är ungefär så jag känner det just nu.
det känns som att jag har SÅ mkt att göra men får ingenting gjort! jag har "fått bort" en del av läxor och dyl. men det känns som att det aldrig kommer ta slut och att jag inte kan göra allt 100 %. om ens 50 %.. än så länge har jag iaf inte fått nå klagomål på att jag inte gör som jag borde, och det måste väl betyda att jag inte är värdelös just nu? tur det! men blää.. nu har jag värsta klagobloggen också. ;) det ska inte fortsätta.. jag lovar. jag bara måste få ut lite av det nu. BLÄÄ!
jag brukar vanligtvis känna att det blir kul och kanske lite skönt med jullov men nu så kan jag säga att jag BEHÖVER jullov. hua!

annars idag så var det svenska debatten.. det var faktiskt kul. speciellt med tanke på att typ alla verkligen hade gått in för det. med kavajer och uppsatt hår och röda läppar. ja, på tjejerna iaf! ;p
vi debatterade för och emot ett nytt kulturcenter.. vi va för. för sidan vann! moahahah!

men nu är det DHW och så måste jag göra läxor.. som jag inte kommer mig till att göra. jag orkar inte! fast jag vill!

1 kommentar:

emkroeger sa...

Mycvket klagande Soffi, skärpning ;) höhö.

Jag åker till Gävle den 21 och stannar till den 30, är du där något när jag är där?! :D