2011-01-01

gott nytt år

i år är året.

4 kommentarer:

emkroeger sa...

Så sant så :D Hoppas du hade ett bra nyår, och att detta året blir ditt bästa hittills! Med andra ord, att du träffar mig lite oftare.. ;D

emkroeger sa...

Vi är klockrena klantarslen helt enkelt, på ren svenska. >< Strax innan näsincidenten lyckades jag få in nagel i kläm, bakåt, så den slets bort en bit från undersidan så att säga. Den sitter tack och lov kvar, men svider. Ja just ja, får ite3 glömma minn skadade handled och axel. Hahah.... Jag förstår verkligen inte..

Ja, jag tänkte som såhär att nästa gång vi bilar upp till Gävle stannar vi till hos dig en sväng? :D

catharina sa...

jo Matte valde den. och den andra var riktigt rolig, men jag blev arg på ena mannen för han var ett riktigt manssvin. men jo den va riktigt sevärd. =)

Louise sa...

hahaha jag älskar den också! <3