2011-01-23

you run over there without a second to lose and what comes next, hey bust a move

Idag har det inte hänt jätte mkt men har varit en bra ändå. :) Tänkte plugga lite.. det gick inte jätte bra. Fast jag samlade ihop lite fakta till en av uppgifterna jag har.. alltid ngt?!

Vid två tiden så begav jag mig iaf iväg till gymmet med Jossan.. Blev inte så mkt joggande på bandet idag men lite. (brukar oftast vara defination av "inte så mkt" men tänkte att jag måste va lite extra övertydlig. Eller ngt.) Efter det så traskade vi till ICA, handlade lite.. hem till mig.. jag duschade snabbt och matade katterna mina.
Sedan slog vi följe hem till Jossan. Hon bjussade på mat! Mumma. Hemlagad potatismos, korv och morotar. ^^ Det var gott.
Underhållningen hos henne har varit ett parti 'dam', en avsnitt av OTH och 4 avsnitt vänner. Nice. (:

Imorgon kör skolan igång för ännu en vecka och imorgon kväll är det Zumba!! Nya koreografier och grejs. Hel kul.

natti natti..

Inga kommentarer: