2011-01-22

if I had the chanse I'd ask the world to dance

Lördag: Jag klev upp strax efter nio i morse.. åt lite frulle-bulle och så begav jag mig fasktiskt till gymmet. Jag undrar vad som har hänt med mig.. jag startar min lördag på gymmet. haha. Men det blev iaf att köra mitt schema och så joggade jag ett tag på bandet. :) Jag är fortfarande så stolt över mig själv att jag orkar. hahah!
Men hur som haver.. nu sitter jag hemma, nyduschad med blött hår och en stor skön skjorta på mig. Love the outfit! ;)
Ska möta bästaste Linn och en av hennes vänner för att käka på stan sen! ^^ Good mat. Jensen, närmare bestämt. Love det också!

Föresten så tänkte jag lägga in bilder på båda katterna nu, har ju fortfarande inte gjort det. Så här kommer dom nu.. Norma Jean och Prescilla (aka Lilla svarta).


Bild 1. Jag tyckte dom låg så sött och "höll varandra i tassarna" typ.
Bild 2. Sen tyckte tydligen Norma Jean att jag störde och ville inte ligga kvar. Därav..




Bild 3. hahah! Hon blev tydligen väldigt irriterad och visade då sina sanna känslor för mig! Jag satt och skrattade typ hur länge som helst åt den här bilden igår! hahaha! XD Härliga katt!

1 kommentar:

alexandra sa...

Naw vilka sötisar! Men fan vad snygg NJ är på sista bilden! ;P