2011-01-25

money makes the world go around

Jag fattar inte! Hur kan det nästan varje månad köra ihop sig så med pengarna?
Eller alltså, jag fattar! Men jag fattar inte!
Jag som hade räknat ut det jätte bra hur det ska funka och gå ihop nu under december-januari-februari (aka. skitmånaderna gällande, iaf min, ekonomi).
Varför kunde jag inte bara följa det jag planerade från början? Jo för att det kommer till en miljon andra utgifter. Både såna som jag måste och, även om jag inte riktigt vill erkänna den här, inte måste betala. Gaah, jag blir så arg på mig själv! Och alla dyra räkningar! Några av dom som jag verkligen inte förstår hur dom kan va så dyra. Bajs!


Ja! Det var vad jag hade att säga om dom här siffrorna som inte vill stanna kvar på mitt konto.
Nu har jag spytt ut det. Nu kanske det blir bättre sen.

0:an.. min sanna, men dock lite elaka eftersom att den inte riktigt vill hjälpa mig, vän!

1 kommentar:

Johanna sa...

om dom är dyrare än du trott kanske du ska kolla upp om dom stämmer ???

Ring mig så kan vi klura ihop ngt! :)