2011-01-15

Yups, igår var det lite partaj dags. Platsen igår Rock Bar. Jag, Jossan och Fisen var här hos mig först, sen kom Silja efter ett tag och efter annu ett litet tag begav vi oss till Rock Bar för att träffa dom som var där, typ "födelsedagsbarnet". Det var väl inte världens roligaste utekväll, men trevligt var det allt. :)
Vi satsade på röda läppar igår! ;)

Mina dejter var: En lång och en inte riktigt lika lång. ^^


Nu ska jag kanske börja klä på mig eller ngt. Om ca 1 timme är det dags att möta tjejerna ovanför på Maxi och handla inför vår tacokväll. Va tänkt att Ana-banana och Palex också skulle med, men det kunde dom inte. :/ Jaja. Det blir en hel mysig kväll. Tja'rå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

spot on!

alexandra sa...

Jo var riktigt tråkigt att inte kunde hänga med, får försöka pricka in en annan gång... Dock är många helger redan ganska fullbokade :S But... Hold on! :)