2011-01-12

Jajjamen. Nu var det ett tag sen jag uppdaterade då, som det oftast är. ;)
Iaf så är skolan igång igen det är verkligen vardag igen.
Jag har lyckas komma igång med träningen. Kej, kanske inte hunnit så länge än. Men jag har hunnit iaf. Det känns bra för mig. Jag måste ju träna upp mig nu så att jag kan springa vårruset i maj. För er som inte visste det, jag. kan. inte. springa. Men jag ska lära mig nu. (:
Annars så är den här veckan en riktig biovecka.

Imåndags var jag på bio, såg filmen 'Easy A' med Louise och igår var det, äntligen, dags för 'The Tourist'. Den nya Depp filmen med båda Louise och Jossan. Jag tycker att båda filmerna är bra! Värda att se. :)

Imorgon är det dags för bio igen. Då ska det ses 'Love & other drugs' med Jossan och en vän till henne.



Det är så bra. För jag är verkligen fattig student. Men för mig blir alla tre biosar den här veckan gratis. I måndags: Presentkort (tack pappa och Catharina. ^^) Igår: SF-medlemskort.. jag hade tillräckligt mkt poäng för att få en gratis biljett. Imorgon: jag och Jossan får biljetter av hennes kompis. Inte illa måste jag säga! ;)
Mene! Nu är det tillräckligt lång uppdatering igen så vi avslutar här.

(btw, bara en lite sak till. Tack Johanna för boken och chokladen. Jag gillar båda! ;))

1 kommentar:

Johanna sa...

..och dom var också gratis! ;)