2011-01-13

Love & Other Drugs

Så, kom för ett tag sen hem från 3 bion den här veckan. (se rubriken vilken)
Kollade med Jossan och (inte för att du läser min blogg men ändå) tack Ina för biljetterna. Så glad att jag fick se filmen.
Den var faktiskt bra! Lite annorlunda än jag trodde. Jag visste t.ex inte att Anne Hathaways karaktär skulle ha parkinson och att det var så mkt naket i filmen.
Men den var absolut bra!

Nu är det strax att gå och lägga sig. Imorgon är det första fredagen sen skolan började. Det blir partaj på kvällen, Malin Thorstensson har sitt födelsedagsfirande imorgon. Men ganska länge innan det, kl. 13.00, så ska jag vara på Capio Läkargruppen. Imorgon ska mina fötter diskuteras med/undersökas mer(?) av en ortoped. Läskigt. Jao jao. Good night kära folk.

Inga kommentarer: