2011-01-18

Det är såna här dagar som är orsaken till att jag ska opereras.

Och jo, för er som inte visste det. Jag ska operera mig. Om ganska länge iofs, är ca 1 års väntetid plus att jag ska kolla allt i magnetröntgen och sånt först.. men ja. Bollen har börjat rulla.
Det är alltså min fot, först och främst den vänstra men sen får vi väl se med andra I guess, jag pratar om. Nu ska det där dumma extrabenet bort! Jag hatar det!
Jag var hos ortopeden i fredags och diskuterade det hela och det blir, som sagt, operation. Troligen så kommer ha gips i 6 veckor efter det. Med det är inte helt säkert än. Det beror på om det är nå konstigt med en sena och så som han misstänker, men det får han se efter magnetröntgen bilderna kommit. Men gips blir det väl hur som helst antar jag.

Förresten så är det ju inget konstigt som hänt idag. Jag har var på ett bodyjam pass och dansade.. hade tänkt gå/jogga på bandet efteråt. Men icke sa nicke (nicke då being my foot).

Annars går det bra. Jag kämpar och är duktig. Duktigare än någonsin förr iaf. Vilket iofs inte är att säga mkt. Men men.. nu ska jag titta lite på tv tror jag. Tja'rå.

2 kommentarer:

Linn sa...

Du är bäst babe. Alltid! Du kan allt du vill, så det så. ^^

emkroeger sa...

Vad skönt att få din fot fixad, äntligen! Trots rehab och gips kommer det ju vara värt det när det är gjort och du kan göra saker du vill utan att fossingen bestämmer. :)

PUSS och KRAM från Göteborg!