2011-01-19

and I will fly you to the moon and back

Onsdag idag. Skolan började halv nio. Slutade lite innan fyra. Nu vet ni det.
Dagens lektioner var tsp, tolkämne och svenska. Så hade vi en liten brandövning också.. Såklart. Det är ju vinter ute. ^^
När vi slutat åkte jag hem, åt en banan och sprang sedan vidare till njoy.
Provade core för första gången, på det gymmet, idag. 60 min. Jag tror att jag redan nu kan skriva under på att jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon. ;p
Efter passet så gick/joggade jag en stund på bandet också. Det börjar gå mkt lättare nu fasktiskt. Det är fortfarande tungt. Tro inget annat! Men det är på väg i rätt riktigt iaf.
Vårruset 2011 here I come! ;D
Efter..? Hem, lagade mat.. och här sitter jag nu. Mkt intressant dag. :)


Imorgon så är det bio! :D Förhandsvisningen av Burlesque!

Inga kommentarer: