2011-01-07

Hemma i Örebro igen. (: Kom hem idag. Båda tågen både avgick och ankom precis i tid. (trots byta i sthlm.) I like it. Katterna va snälla på tåget dom med.
Sen så var Jossan m. delar av familjen så snälla så jag fick åka bil med dom från station hem till mig ist för att dra och bära på väska och bur. Så det var lite skönt ändå. ^^

Nu är det om ett par timmar dags för Jossan att komma hit. Vi skulle egentligen gå på bio ikväll och se Easy A. Men Vi försöker chansa på The tourist, som vi helst vill se, imorgon ist. Verkar som att det är en populär film.. men kan inte boka. Ovärt. Jaja.
Snart kommer hon, som sagt, hit iaf och vi ska väl spela nå spel och lite sånt smått och gott. (:

Jag ska börja lägga in lite bilder.. när jag väl orkar ladda upp bilder dvs. tja'rå.

1 kommentar:

Louise sa...

läste att the tourist suger. men det är ju Johnny Depp såatte...
men alla som sett Easy A älskar den och den ska man se. jag vill helst se den!