2009-01-29

00.23

yess. nu sitter jag nere i mitt rum igen. har precis suttit och tittat på lite "vänner" med lillebror min. tidigare i dag så såg jag för första gången "the number 23" med herr j. carrey. den var väl rätt bra. blev också tvungen att prova och se om det funkar det där med att allt blir 23. kom till slut fram till att "ida sophia" kan bli 23. haha. och när jag väl kommit fram till det då påpekade min lillebror att jag skulle titta på klockan.. den slog nämligen precis "23:23". haha. creapy? ;p
som tur är så kan jag nog inte bli lika freaky som han.. för det är alldeles för drygt att räkna ut allt. tacka vet jag mitt absolut oexisterande intresse för matte. annars hade jag kanske blivit lika galen som "W. Sparrow". ;p
i morgon blir det nog att spendera dagen med min storebror. han har ungefär lika mycket liv som mig för tillfället. det trodde ingen att någon kunda ha va? well proved you wrong, didn't i?!
nu ska jag iaf avsluta denna onsdag, som nu slagit över till torsdag, med lite scrubs season 8. dvs kolla på lite mera courtney cox arquette. även om hon för alltid i mina ögon är monica.
and now, helt utan någon som helst mening, in the words of chandler bing.. "if i worn't married, she'd be rejecting me right now".
god natt! /

Inga kommentarer: