2009-01-27

hello, did you miss me? i know i'm hard to recist!

idag är jag nostaligsk. har kollat på en massa rhodos bilder, igen. och jag vill så till rhodos och äta världens godaste glass.(som synes till höger) en jävligt dyr glass tänker ni nu.. men det är nästan så att det är värt det. från glassbilen med egen gjord glass. visst linda? mmmmm!


sen vill jag för delen överallt på rhodos.. gamla stan, bargatan, faliraki, sweety.. ja.. you get the picture?
snart ska jag iaf hämta minna på dagis. vi ska sätta oss på en buss och ta oss till stan där vi ska möta mor vår.. därifrån bär deet av till birsta tror jag bestämt att det var. idag får jag använda mina nya skor. :) woho.. mina andra svarta gick ju som sönder. så nu har jag nya! :)
men just nu sitter jag och dunkar sönder r. williams på datan. så länge sen jag hörde alla dessa låtar. jag älskar han och hans låtar, texter!
ne nu borde jag nog.. ha! vem försöker jag lura. det är inget som jag borde göra jus nu. förutom att skaffa ett jobb och ett liv. men det tar vi lite senare.

ha't! /

2 kommentarer:

Linda... sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda... sa...

Ååååh jag har oxå kollat på massa bilder idag, o ja vill ha den glassen nu ! after eight o citrom glass :D:D världns bästa glass ställe !! .. mums! säger ju de, rhodos is the shit ;) hehe...