2009-01-31

saturdaynight at ruxbery.

förutom att det är fredag natt.. och i mitt sovrum. :p

iaf nu är maria här igen. liggar och pratar i telefon med hennes hubbie! ;d (döda mig inte för mkt när du läser detta. :p)
har kollat på vänner, number 23 (ja igen) och.. läst en massa cyanide&happiness. haha. så sjukt roliga!

sen har linda skickat lite bilder också.. det är alltid lika jäkla kul att se gamla bilder.. kolla här! fatta! jag! så här blond! och.. så pass "mkt" smink! när jag gick i typ 8:an eller när det nu var! :p och kolla hur seriös jag är. ingen min. här hade jag allså inte börjat med min signiture posé! coolt. + jag saknar emmas gamla rum, där båda korten är tagna. :) kolla hur man ser emma i spegeln i bakgrunden. ^^

linda, emma och jag i början av 9:an. :)

nu ska jag sova.. vi får se om jag somnar till marias "ljuva" stämma.. och den "mörka basen" i luren. och oj, det blir intresseant att se hur mkt maria dödar mig i morgon när hon läser detta! på återseende. kanke! :p god natt!
ha't! /




2 kommentarer:

ASP sa...

Hi. ..I like your posting….Wishing you a very Happy day Saturday and give smile http://pangaloan.blogspot.com/

emkroeger sa...

Hahaha, ja de var tider det. Ja, jag saknar också mitt gamla rum, och villan överhuvudtaget. ><