2009-01-26

ännu en måndag.

ja, så har man varit ute i sundsvall då! for real! ;p det va kuligt.
fast det verkade inte lovligt från början..
1. jag(!?!) glömde passet hemma så min underbara mamma
kom med det och körde oss ända till stan.
2. det var inge folk ute någonstans..
inte inne på b&k (där vi spenderade kvällen)
o'lles eller på stan över huvudtaget.
3. donken hade stängt?! wot?
4. inne på b&k var det jag maria, och två som
som jobbade där som var ända tjejerna..
och en gäng killar runt ett pokerbord. woo!
5. jag tappade min mobil när jag gick ur bilen.

men allt eftersom att kvällen gick så kom det mer och mer folk.. och det blev en trevlig kväll. träffade folk från gävle.. där ser man.
och en tjej som heter maria, hon var trevlig.. fast det verkade först inte lovande med henne heller. haha. men det gick över fort.. hennes vän var ju. ja, inte nykter eller, ja hur säger man det här.. inte så duktig på att föra sig. haha! ;p maria du vet iaf.. (min maria. ;p)
och gällande mobilen så var det en kvinna som ringde mig (eller ja maria..) på söndag morgon och sade att hon hittat den. tacka vet jag sådana människor!!
sen på söndag blev det birsta med maria och shopping.
jag hittade föresten skorna som jag letade överallt efter inför studenten!! bara typ 7 månader sent!! men jag blev tvungen att köpa dom ändå.. dom är så himla fina! och ropade på mig t.o.m. när jag stog utanför affären. den ni! (bild på dessa skönheter kommer..)

maria skulle sen också hem igår.. men hon hade tappat bort sin plånbok i lördags, så det var lite svårt för henne att ta sig hem. hon har dock rest hem nu idag.. fast inte haft turen att hitta sin plånbok. det är inte roligt! jag tycker fakstikt synd om dig på riktigt!

men nu ska jag.. titta på Lois&Clark med minna!
(JAG HAR TVÅ BOXAR NU!!!! DET FANNS ATT KÖPA PÅ ROCKS! UNDERBARA, UNDERBARA affär!)

och föresten är min lillasyster jätte söt! jag fick idag ett galsband som hon gjort på dagis. :)
även om jag saknar min andra lillasyster och vill bo med henne också.. så blir det roligt att få bo med den här gullungen också!

(jag, halsbandet och min största lillasyster.)

ha't! /

1 kommentar:

marialorena sa...

och vem hittade dina underbara lois&clark boxar dååå?? ;);)saknar dig redan mafaka, nu ska ja käka hamburgare.. PUSSS