2009-01-09

it's soffi, bitch!

ja.. kanske lite lätt britney inspererad ovan. men va fan. vi lever bara en gång. typ.
ja.. idag gör jag inte så mycket. har min lediga stund nu.. var't ledig från ca kvart i ett. börar jobba igen om en halv timme.
vad har jag gjort under dagen då? jo jag har gjort så alla sjömännen har fått mer eller mindre fuktiga byxor! ;p den ni... nu tänker ni säkert att anledningen är att jag är jäkligt snygg. och ja.. det måste jag väl säga att jag är, men den andra anledningen är att jag idag har tvättat alla stolar i dom offentliga rummen.. inkl mässen. så efter att alla människor ätit klart så insåg dom att dom blivit rätt fukiga i baken. "hmm..." tänker dom. "moahahaha.." tänker jag!
haha.

igår beställde jag en dator också.. woho! snart får jag äntligen min fina bärbara dator som jag tänkt köpa ett tag. enligt min kära lillebror så låter det som en riktigt bra dator. äntligen! nu vill jag bara komma hem! få ett sms från posten.. och gå till ICA (haha.. sällan) och hämta ut min fina, fina nya laptop! :D woho!
nu sak jag kolla vidare vad folk gjort den senaste tiden. tack för mig. igen.

ha't!

1 kommentar:

Anonym sa...

Britney är bra! ;) Och Blondinbella är mindre bra ;D