2009-01-08

uppdatering.

jag vet!
jag har inte alls varit duktig på att uppdatera. det var ungefär en månad sen sist nu.. insåg igår att det var väldigt länge sen. har tänkt blogga lite sen jag satte upp en massa julpynt här på transpulp (där jag är och har firat jul och nyår.) så igår.. när jag packade ner allt i respektive lådor och påsar igen så insåg jag att jag kanske dragit ut på det lite väl länge.. eller va sägs? ;p

ja vad har hänt då? inte mycket.. några dagar efter att jag skrev sist så bar det av till göteborg för att mönstra på gam´pulpen. ombord där var en del trevliga människor. och denna gång var jag varken ensam ungdom eller tjej.. nä, för här är det två elever som är ett år yngre än mig. Jenny och Alexander. två trevliga prickar måste jag säga.. jag och jenny har hunnit ha EN HEL DEL flumm. haha! :p
jag, jenny och breider lyckades skapa en super trio.. "bill, bull.. och trip" :p
fast nu har trip åkt hem så kvar är jag och bull. men det går bra det också. ;)

på måndag kommer jag hem igen.. nöjd nu min 20 åriga maria? (grattis i efterskott!) haha.. då ska du få din födelsedagspresent! ;D (fast det kan ta ett litet tag först iaf. haha!)

när jag kommer hem så ska jag.. resa bort. typ. :p ne men ska va hemma ett tag.. sen bär det av upp tillsundsvall. (har äckel, päckel, blää tndlk.) sen också till umeå.. och så ska jag ju ner till götet. :) men mitt första mål är iaf att komma till gävle! får se om jag lyckas.. :p

aja. nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.. ledsen. uppdaterar en annan gång. god jul, gott nytt år och god fortsättning. bättre sent som alltid! ^^
(bilder borde komma snart på bilddagboken.)
ha't

2 kommentarer:

emkroeger sa...

tro fan du ska till götet :)

marialorena sa...

alltså de e väl kul att du kommer tillbaks, men de är nog min present som gör de mesta haha :P skojja, typ.