2008-12-16

till tåget igen..

Nu är min visit i sundsvall över för den här gången.
Vad har jag hunnit med? Minnas dagis lucia tåg.. mammas 40 års- 60-tals partaj.. han t.o.m. träffa någon som jag känner när jag gick på stan. det händer inte ofta här. :p

(och eftersom att personen i fråga är lika frälst i donken som jag, så bestämde vi senare att nästa gång vi båda är i sundsvall så ska vi prova på det 4:e mcdonalds här i sundsvall så vi har ätit på alla 4. perfekt! ;p)
I går så fick jag också typ en pree-jul-jul. med julbord.. och chokladpudding! ;p haha.. det hör som till hos oss. wunderbart!
sen har jag fått julklappar också. som ska tas med till pulpen och öppnas på den riktiga julaftonen. :)
har också, så klart, hunnit med tandläkaren. ush, dom tycker vi inte om.
men nu blir det ner till gävle, med en väska mer än jag hade upp hit.. fick ju som presenter och så hade johanna än en gång påsar med kläder. me like! :)

nu ska jag försöka hinna äta något innan jag ska åka iväg till tågatationen.. nästa gång ni hör av mig är jag säkert ombord M/V transpulp.

<--kände för att lägga ut en bild på min fina outfit på mammas 60-tals partaj. :)





iaf. tack för mig! vi hörs. kram! /

2 kommentarer:

marialorena sa...

uppdatering tack! inte för att de kan hända så mycke på båten men så vi vet att du lever :P

Anonym sa...

det funkade ju.. mamma har städat hela lägenheten .. ;)