2008-12-05

härligt, härligt..

men farligt, farligt. ganska vanligt men oooförsvarligt.
man skulle kunna tro att det är min theme song för dagen, eller något sånt.. för den har spelats hela dagen! visst den är bra, men det är inte jag som valt att spela den hela dagen. det är minnas nya favorit låt. den du.. hur många 3-åringar har en björn skifs låt som favorit? haha! hon är för söt.

dagen har spenderats av att gå till ICA med minna och köpa tre godis-askar till henne. sen gick vi hem och lagade spagetti, köttbullar, gräddsås.. det var faktiskt gott! :) och maria, jag hade nu tålamod att vänta tills spagettin var helt mjuk. :p
sen.. badade jag minnis. sen kom mamma.. sen gick jag till ICA igen, handlade tacos.

så nu sitter jag här.. kollar på thFetat 70's show och väntar på att jag och mamma ska börja laga mat. gott som den!
nu ska jag njuta av min coca cola och nog tjuvstarta med maten medan mamma pratar med sin kapten.

tack hej för stunden! /

1 kommentar:

emkroeger sa...

sen går du till ICA igen.. eller ja, något sånt. ^^