2008-12-05

sjuk is the new black..

good morning starshine!
nu sitter jag igen i vardagsrummet och dricker té (Russian Earl Gray för att vara mer exakt! en av godaste té sortera som finns.) och tittar på Doranickelodeon .vaknade lite tidigare idag än jag gjorde igår. kanske för att jag gick upp för att gå och lämna minna på dagis. men sen insåg jag att det är långt till minnas dagis. så hon får va hemma med mig ist! ;p nej nej, här är vi inte lata!

idag känner jag mig inte lika febrig.. men snuvan och hals-känslan vill inte riktigt gå över. så jag kanske ska anpassa mitt så kallade liv efter sjukdomen. okej, har typ vart halv sjukling i 2 dagar eller ngt, så folk kanske tycker att jag är lite av en dramaqueen. men det, damer och herrar, tycker inte jag! ^^

annars då?.. ska nog ta mig en liten promenad till kvissle senare idag, tsm med minna. för har du märkt jojjo.. jag har inte skrivit att jag var't på ICA en ända gång än. kors i taket! och på tal om dig hanna.. börja vila! kej?
vi hörs sen!

tja'rå /

Inga kommentarer: