2008-12-12

12-12-08

idag var jag och mamma på minnas dagis för att titta på deras lucia tåg. dom sjöng och såg kalla ut. ^^ dom är ju så himla söta alla små fjärtarna. speciellt minna! :)
idag är det fredag.. i morgon är det lördag. då är det fest! :)

ikväll kommer johanna och danne ner, woho. för hoppningsvis hinner dom svänga förbi här.
föresten.. så jag har inte hittat mina vita stövlar, men jag har hittat svarta.. och johanna har hittat vit sko-färg! woho! :D jag får nog mina vita skor ändå.. tacka vet jag stora systrar. :p bilder på skor och kläder (både mina och andras) kommer så klart sen. :)

tyvärr så kan inte maria komma upp hit. :( det är tråkigt.. men om x-trafik känner för att vara såna som skilljer människor åt, så visst.. låt dom va det då. dom jäklarna!

gällande emma och på hälsning i gävle och gbg.. klart jag kommer och hälsar på dig igen emma, hallå! och om inte annat så kan vi nog säkert träffas ett litet tag när jag mönstrar av i januari. :) som sist typ.
frida z har också gjort en jätte fin film.. "Musikal klassen 05-08 <3".
världens underbaraste klass. jag älskar och saknar esmu! :)
tack frida för den fina filmen.. "we belong together".




2 kommentarer:

Anonym sa...

a men hallå, ska vi ses i en timme bara !? du får fan ta och komma ner hit, ta typ sista helgen i januari eller nåt, har ju skaffat prio-kort åt dig o allt! :(
snyft.......

marialorena sa...

ja hata x-trafik´och efter den här helgen e ja rasist mot dom faktiskt haha.. MEN ÅHH saknar dig hija de p....... :P PUSS