2008-12-02

när man är tillbaka.

"hej jag heter sophia och jag är en muterad tupp!"

"hej jag heter sophia och jag har inget liv!"

så.. det var nog dom två meningarna som jag lovat att jag ska skriva här på bloggen.
hur som haver så är jag tillbaka i sundsvall igen. men mammalutten och den äldsta av mina små skruttar!
myers kommer väl också tillbaka sen nån gång.
har det hänt ngt roligt under helgen då?
ja! fredag ca kl 14.55 så var jag och linda på tåg stationen i gävle för att möta allas våran winqvist! :D hon kom! så hon har bott hos mig från fredag tills igår kväll kl 11 när hennes tåg gick tillbaka till lund.. :( eller rättare sagt tåget som skulle ta henne till upplands väsby där en buss skulle ta henne till sthlm där några timmar senare ett annat tåg skulle ta henne till ett tydligen för en gångs skull händelserikt lund. det var lite av en sorglig stund att vinka adjö.. fast innan dess så gjorde vi ju lund-lindas och min "gansgtah hälsnings-grejs".
fredag festade jag, winqvist, maria och linda.. lördag festade jag, winqvist, maria och melinda.. det var roligt att va ute.
(fast det tyvärr innebar att jag inte kunde åka till sandviken. :/)
men nu är man i sundsvall.. vilket innebär att jag kommer uppdatera bloggen oftare. så vi hörs! :)
btw.. måste bara klaga. ofta banga! hallå! skärpning nu!

vi hörs snart. kram /

Inga kommentarer: