2008-12-03

7

jag blev utmanad av emil, för ganska länge sen jag vet, men iaf.
ska skriva 7 annorlunda (eller ngt liknande) saker om mig själv.

1- jag är pedant fast jag bor i ett bomb-nedslag.
2- jag måste lära mig dom mest värdelösa svåra orden. (vet ni vad hyponervokostriscadiafragmakontravibrationer betyder?)
3- jag pratar alldeles för fort, enligt andra.
4- jag kan slicka på min armbåge.
5- jag kan knäcka min käke.
6- jag har en inre ...... som är på väg att ta sig ut. (maria borde förstå, men va tyst. :p)
7- jag fick tänka alldeles för länge för att komma på 7 saker. (så tydligen är jag normal..?! :/ den ni!)

så, nu vet ni det också. hur många av dom 7 grejerna visste ni?
jag tycker också att mamma, johanna, maria, och linda ska göra en sån här lista. :)
(har pratat med min mamma nu.. hon kom på några andra grejer.. jag kan göra en massa roligt, onödigt med min tunga och mun. bl.a. ala elvis. :p
tydligen kan jag också rapa högre än USAs värsta lastbils chaufför. haha.. kommer ni på ngt annat roligt så kan ni ju alltid skriva det.. :p)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ordet betyder HICKA!!! :P

marialorena sa...

hahahahah JAG VEEEEEEEEEEET :D:D och ja visste faktiskt alla sju grejjerna, och ne om du rapar som en lastbilschaufför vad rapar inte jag då? jordens undergång? :P

emkroeger sa...

haha så jävla sanna saker du skrev där.

Anonym sa...

Joo.. det finns ingen som rapar så högt att rutorna skallrar(!!!!) förutom du! :P

ehm.. du har telefonskräck fast du ändå lyckas surra i timmar i telefonen.. ? thats strange! :D