2008-12-07

när man inser att man är i ett långdistans förhållande.

ja. när man bara ler när man läser att blogginlägg, då är det ett bra inlägg.
vem lyckades med detta inlägget då? den underbara erman, zandra erman.
haha.. hon skrev om ett tillfälle när hon gick runt i ett påslakan och jag med ett leende på läpparna (så vitt jag kommer ihåg så hade jag på mig mer också.. men det är en annan femma.)
där är vi på bargatan. hon i typ bara, som sagt, ett påslakan.. och sweety har mage nog att säga nej till henne när hon ber honom göra pommes. visst han höll på stänga.. men vi lyckades ju komma in i restaurangen = vi borde kunna få pommes!
sen så nämner ju hon ett annat tillfälle också.. och zandra hallå! kan man göra mer än skratta när människor inte riktigt hittar! hahaha! XD

(jag, nån dansk och zandra en jobb-kväll. lätt två av dom snyggaste workersarna på bargatan!)



aa. jag måste hålla med om att det nog är det bästa långdistans förhållandet någonsin.
men du måste också erkänna.. att det var lite av en upplevelse att äta "salta-pinnar-liknande-spagetti". du är nog, utan tvekan, den bästa zandra genom tiderna!
lund + gävle = succé! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är för jävla bra!!
ps; i miss you.