2008-12-11

..

ja.. då är snart 2008 också ett år i det förflutna. enligt min syster så kommer 2009 bli ett fantastiskt år. ska nog ställa in min hjärna att tänka så också.. så 2009 blir fantastiskt! imorgon så är det en vecka kvar innan jag ska mönstra på.. det blir nog en rätt trist jul.. och ett rätt trist nyår. men hej, man ska väl inte ropa hej innan bäcken är skuren eller hur är det man säger? :p
efter att jag vart på "pulpen" igen så ska jag åka upp till umeå och hälsa på min stora syster. nu är det länge, länge sen jag var där. så

på lördag är det partaj! 60-tals partaj.. min kära mor fyller ju tant (40 :p) på söndag så på lördag är det fest.. jag måste bara hitta ett par vita stövlar som jag kan ha till min korta(!) klänning..
annars känns det inte fullt så 60-tal som jag skulle önska. blir spännande och roligt att se vad alla har på sig! haha! :)
men nu ska jag nog, inte helt oväntat, gå till kvissle och tillbaka.. fördriva lite tid. :) få lite iiis kall frisk luft. så vi hörs.

jag vill också idag gratta min kära pappa som fyller gubbe! (också han 40!) hurra, hurra, hurra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mönstra på.. du låter ju sjukt mycket karriärskvinna! :)

btw. gissa vem som blir chef i januari ? ;)

emkroeger sa...

Mwaha, i know what you're gonna do... ;D Miss yooou.. Alltså får vi inte träffas när jag kommer upp :(
Dummer! Med andra ord, är det ett måste att komma ner till gbg!