2008-12-06

röda lamphållare är snygga..

saturday kväll och jag sitter med mamma och tittar på stjärnor på is.
efter "tack gode gud!" så är det final, finalen. vem vinner? markus borde ju fast jag är
rädd att jesper vinner.. men han är iaf duktig han också. :p

det är svårt med skridskor. fast jag klarar mig ju riktigt bra, så länge linda och selin kommer till
undsättning.

med handen på hjärtat så är jag inte så jätte tagg på att vara en sjukling.
efter två dagar tyckte jag det skulle gå över. men tyckte förkylningen det? nej..
det gjorde den inte!
dumma, dumma förkylning!
e det ngn som har nå anti-förkylnings tips?
lalalalala...
allså, jag har inte så mkt att skriva.. men jag måste fortsätta lite till p.g.a. maria. men
nu så är jag ändå snart klar.
det borde ju egentligen inte vara så svårt att blogga. men om det är någon som
ej tycker att mina allt för intressanta inlägg är så intressanta som ni hoppades på så
tycker jag att ni ska visa lite sympati. iaf.. kan ni lista ut vad meningen med inlägget var
?

(och btw.. ska det vara så sjukt svårt att INTE ta åt sig så mycket? hallå! men jag har insett att det är två människor till som har liknande problem som mig.. iaf problem med väldigt liknande namn. haha. :p)

(och btw 2. maria.. jag tycker om dig med! ;p)

tack hej! /

1 kommentar:

marialorena sa...

hahah JAG SER :P och vi borde skjuta alla killar med de namnen. bara för att dom heter så.