2008-12-05

22.51

jag och mamma halv ligger i soffan, tittar på "poseidon".. inte alls förutsägbar film. nej nej!, äter popcorn och surfar runt lite på den världs vida webben.
jag har börjar fundera varför jag ens skaffade en blogg. tänkte först i en evighet att jag inte skulle bli en "bloggare". sen blev jag det iaf. men seriöst.. hur ofta har jag något vettigt att skriva egentligen.. och jag är ju rätt så långt ifrån mode intresserad så jag kan inte ens visa upp snygga kläder, fast jag egentligen tycker att det är lite för överskattat varje dag visa upp dagens outfit.

jag har väldigt sällan ens bilder att visa upp. men ändå envisas jag med att skriva. ja, jag och envisa har ju gått hand i hand hela mitt liv. så.. varför inte.
(bara för att bevisa det tänker jag lägga in en bild som inte har något alls att göra med detta inlägg. det är inte ens en bra bild. :p så kul har jag.)





ja ja. så nu finns det ännu ett onödigt inlägg att läsa på nätet. den bjöd jag på.


ha't!






Inga kommentarer: