2009-01-11

picknick och dyl.

jodåsatte! igår tyckte jag att jag själv och jenny skulle ha lite av en picknick. så vi fyllde en bricka med lite smått och gott och satte oss i ned ledsläckta-men-värmeljusbelysta-allrummet. :) tittade lite på.. ja vad var det vi tittade på? kommer inte riktigt ihåg vad det var först men sen blev det iaf körslaget. (ut med magnus! ut med magnus! typ)



annars så.. idag var det min sista "riktiga" dag.. i morgon hinner jag nämligen bara med frukosten och så innan jag ska mönstra av och åka iväg till tåget som ska ta mig tillbaka till den stad jag vill kalla gävle. eller ngt liknande! :)


vad händer ikväll då? jo, om en liten stund blir det till att bada bastu med iaf jenny och alex.. sen får vi se om fler sjömänn kanske "hänkar". sen skulle jag och jenny tittat på titanic. men sen kom vi på att det ju är de där trollkarls grejsimojset ikväll. det måste vi ju titta på. nog för att jag nog sett hur allt det där går till när den där "serien" gick för några år sen.. men det är tydligen bara jag som kommer ihåg att den gick. (eller var det kanske bara i mitt huvud den gick...? eller hade jag framtidssyner på den tiden? who vet?)

JUST DET! två pappor för mycket. det var det jag och jenny tittade på. haha.. :p så nu vet ni också!

jaja. nästa gång jag skriver så blir det nog från min nya fina bärbara! ^^ woho!

ha't!


2 kommentarer:

emkroeger sa...

nej, dennis har också sett serien, hihi :) ni kanske båda har framtidsvisioner.

och..

älskar dig också, din stjärtmojäng, tack för ditt stöd det betyder mycket <3

Anonym sa...

hörrudu. du ska med ut på lördag väl:P wohoO!