2009-01-28

we go togehter like ramalamalama.

idag är det ännu en lugn dag. har typ inte gjort något speciellt alls idag.

vaknade.. plockade lite disk, damn jag har blivit duktig ;p.

sen så provade jag på mitt nya te.. "mango". det var faktiskt gott. förvånad är jag med tanke på att mango är rätt så långt ifrån att kunna bli kallad för min favorit frukt. men kolla, kolla. :)
jag och myers var nyss och hämtade minna på dagis. nu kollar det sistnämnda trollet på nickelodeon. myers sitter nere i sitt rum med sin dator och mor vår är påväg hem. när hon väl är hemma blir det middag. ugnstekt lax med potatis. mumsen! :)

påväg till minnis dagis så ringde selin också! :) det blev jag glad av.. jag pratar (och speciellt träffar) med henne alldeles för sällan. men älskade senila lilla vänn. :) vi diskuterade att hon måste komma upp hit och hälsa på mig. och hälsa på mamma igen, och träffa minna för första gången. jag hoppas att hon kommer ganska snart. och samma gäller för alla andra som vill komma upp. dvs dig också linda! :p

hon var iaf i sandviken för tillfället. en plats som jag ofta vill till! jag vill dit varje dag. gå till hammar och träffa min under, under, underbara klass! jag saknar alla!! aah va jobbigt livet är.

men men. nu så ska vi se vad som händer resten av dagen.. antagligen ingenting. men men! :)

ha't! /

Inga kommentarer: