2009-02-19

.

nu sitter jag här. hemma i vårt vardagsrum igen.
emma och dennis, vi syns när du kommer upp till gävle igen. då utan operationer och dyl.
jenny, vi träffas igen när du kommer upp hit.. då ska vi inte vara sjuka!
tack för sällskapet!


idag har vi varit och tittat på när minna åkt skidor.. eller ja. skulle åka skidor i skottsunds loppet(?) på dagis.. alla barnen kommer där på sina skidor.. glada. sen kommer minna.. ser mamma och börjar gråta "jag viiiill inte!!!!" så hon ville inte åka skidor.. hon ville inte ha nr-lappen hon hade på sig inför loppet, hon gick banan, hon ville inte gå in i mål och hon ville inte ha en medalj! hon var allså positiv till allt i morse! ;p sen när hon blev hämtad hade hon iaf medaljen runt halsen.. fast hon inte åkte skidor eller gick in i mål. haha.. lilla minna fjärten!
(ungefär 3 sekunder innan hon ser mamma och inte vill mer!)

nu jag har och har riktigt ont i mina knän, ena mer än andra men ändå. jag är less på att ha ont i mina knän. men men. sitter med mina nya sköna sockar som mamma köpt också! ^^ älska! :p
nu är det nog dags för mig att gå ner till mitt rum och hämta min mmmarabou choklad, jag har en helt, oöppnad en liggande där nere. nej, jag vet inte vad jag har haft för fel som inte öppnat den. :/
när jag åkte tåg natten till igår så träffade jag på max också. blev jäkligt förvånad när någon kom och knackade mig på axeln i sthlm vid midnatt ungefär. han och hans vän skulle upp till gävle med samma tåg som mig, samma vagn, så jag fick sällskap en bit på vägen. det va trevligt. :)

så.. nu har jag skrivit en del av mitt totalt händelsebefriade liv. kanske kommer det ngt mer händelse rikt snart.

i morgon kommer jojjo! :d woho!
ha't! /

Inga kommentarer: