2009-02-27

minna-vakt med disco

Ja, som titeln antyder har jag ikväll varit minna-vakt. :) Allt började med pizza ätning. Strax därefter begav sig mamma och kari ut för att göra staden osäker och lämna oss flickor för att hitta på vilket bus som nu kunde dyka upp! ^^
Vi kom på att vi skulle ha DISCO!
Det begav sig ner till min garderob där vi skulle hitta ngt fint att ha på oss, vi skulle båda ha klännigar enligt fröken. Minnas "klänning" blev dock ett gammalt linne som hon blev förtjust i.
Ååh vilket disco det blev, dans, dans och mera dans. Paus för ät- och drickbara godheter och sedan mera dans! :)




Efter att ha "levt livet" en stund så bar det av ner när minna, hör och häpna, självmant kom på att hon ville bada! Så hon badade, jag tog en liten dusch. Och som den sanne finlandsfödde jag är, kom jag på den underbara idén att basta. Så det blev en kort visit i vår söta sauna också! :)

Väl uppe igen blev det på med "namas", lite hopp i soffor och dyl. för att sedan få ett besök av john blund för fröken Oikarinen. Som nu sover hon sött medan jag sitter i soffan och glor på absolut ingenting, dvs det som är på tv för tillfället. Det var allt för mig för dagen.
ha't! /



(herre jäklar vad pinsamt! alla vet allså typ. aaah! hahaha, lite komiskt dock också. men ÄNDÅ!! och maria.. du behöver ju verkligen inte klargöra för alla vad det är jag menar genom en kommentar eller så.)

Inga kommentarer: