2009-02-03

ovärd fakta..

VEM.
Vem är i rummet med dig? Oprah och dr.Oz?
Vem fick du sms av senast? halebop.. annars jenny
Vem pratade du senast i telefon med? jojjo
Vems hus var du senast i? mitt
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? ronja tror jag
Vem önskar du att du var med nu? rätt många människor

VAR.
Var är din telefon? tror den ligger under mig :p
Var är din mamma? på jobb
Var sover du? min säng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? kanske råkat ta den av min lillebror? ;p
Var åkte du senast bil? till tågstation och tillbaka
Var i ditt rum är du? .. är i vardagsrummet

VAD.
Vad åt du senast? godis
Vad drack du senast? cola
Vad är det för färg på dina byxor? svarta (go teamsportia!)
Vad är den närmaste saken som är blå? våtservetts förp och tändsticksasken
Vad har du på fötterna? knallrosa strumpor
Vad är din favoritfärg? blå och rosa tror jag
Vad är din favorithemsida? donno..
Vad hör du just nu? hur dr.oz förklarar hur en massa hjärngrejer fungerar

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus? donno..
När träffade du din pappa senast? två veckor sen på fredag
När duschade du senast? igår

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter? ja
Sovit i någon annans säng? ja
Hånglat på en bio? nej
Hånglat i skogen? ja
Sovit naken? ja
Kört över hastighetsgränsen? nej
Målat om ditt rum? inte målat men typ hjälpt att tapetsera
Haft känslor för någon som inte känt det samma? ja
Sovit i en säng med någon av samma kön? ja
Sett någon dö? på tv
Varit på ett plan? ja
Sovit till tre? ja, tror eller ej
Älskar eller saknar någon just nu? älskar väl familj och vänner, saknar.. vänner.
ha't! /

1 kommentar:

Deaconess sa...

MEHHHHHHHHHHH!! HAr DU HÅNGLAT I SKOGEN???????? ;)