2009-02-01

söndag "morgon".

okej. nu känns det som att jag inte skrivit något vettigt på några dagar. kanske för att jag inte haft något att skriva om. men iaf.
jag sitter här i soffan och hostar och snuvar som en jäkla galning medan minna kastar bollar och ropar "jag vaaaann!" här brevid. vad hon vann kan man ju fråga sig. min lilla sötstjärt! :)
maria ligger fortfarande och sover där nere.

idag händer det nog inte mycket alls. 20.22 går marias tåg så f.o.m. att maria vaknar tills att hennes tåg går så blir det att umgås med henne. konsigt va. :p

i morgon så kanske jag borde ta tag i mitt liv? eller va säger ni? arbetsförmedlingen i morgon? om jag hittar mina betyg idag dvs. kan inte bara ett liv komma knackande på dörren..? eller jag är inte kräsen.. det räcker med att ett arbete kommer knackande. ska det va himla svårt?
aja.. nu ska jag och minna nog fortsätta titta på piff & puff som jag nu introducerat för henne. :)
ha't! /

1 kommentar:

johanna sa...

Hej min systers namne! Jag loggar nästan aldrig in på msn nuförtiden, men gjorde det nu och hittade din bloggadress så nu har jag snokat runt lite här ;) Och tittat lite på din systers (min namnes) blogg också... Hoppas livet är fint!
/johanna nordlund