2009-02-04

sometimes i feel sitting on trains..

Hej jag heter Sophia och jag borde börja fundera på vad jag ska packa och faktiskt packa!
För ikväll sätter jag mig på tåget som ska ta mig ner till Göteborg och Jenny Pulp! :) kanske hon snart ska få börja heta bara jenny? ;p
Vi ska umgås, flumma, festa, fetta och bara vara allmänt vi liksom! Wiho! Jag har saknat henne!FetKanske det blir en liknande picknick? Popcorn med smällt smör kan jag ju garantera att det blir!
Vi ska också köpa grejer till våran scratchbook nu också! Jo, du Jenny.. jag fick något i ögat! XD
(Vår fina picknick kväll.. den var mysig!)

(Den.... "ökända"(?) kvällen? haha. I'M FLYING JACK, I'M FLYING!)

(Skorna var lite stora för oss, men det syns inte lika bra på mina fötter eftersom att jag har heltäckande skor. Andra bilder, ingen av oss verkar vara med helt 100% men jag tycker om den ändå!)


Sen bär det också av till att bo hos Emma "Nordde 1" och Dennis. (och ja, vi bjuder på den första bilden.. speciellt emma, men iaf! ;p)
Där blire väl också flum och annat skojigt och mysko! :D Och mer bildtagande emma.
ha't! /

1 kommentar:

emkroeger sa...

haha fyfan den bilden är verkligen fruktansvärd. ><