2009-02-14

helt vanlig lördag?

ja. OM någon nu mot förmodan skulle ha missat det så är det ju som valentines dag idag.
inte så länge till, men ett tag iaf. här firas den med jenny..hon är i brist på pojkvän nu när hennes kära är på jobb och jag.. ja. jag är jag! :/
vi gjorde iaf spagetti och köttfärssås. (synes ovan. :p) dricker cola och tittar på tv.. just nu är det "the perfect man" på tv. snacka om alla hjärtans dag middag och underhållning! ;p
fattar man ju.. jag har kommit fram till att jag inte tycker om denna dag!
maria.. nästa år är det skräckisar och anti-kärleksmat ON. (om inte nån av oss.. du, har fått förhinder.) bara så du vet! :p

men men.. chick flicks är ju bra i iaf.. och chris noth (aka. mr big) är ju rätt charmig. så att. :)

ha't! /

1 kommentar:

Oceanum sa...

hej Snutt! visst hade vi det mysigt :)?? jag har gjort om min blogg :P haha igen ! jag är helt inne i det nu.:p Men du får kolla! Saknar dig!!!!

Puss o kram!