2009-02-13

fredag den 13:e

fattar man ju.. vad har hänt. för i tiden så var fredag den 13:e min tur dag.. slog aldrig fel. varje fredag den 13:e så hände något bra.
sen flyttade jag till gävle. när jag bott i gävle 2 veckor så blev det fredag den 13:e. och det var första gången som det blev en dålig dag.

nu är det den dagen igen.. och här sitter jag. men den fö-bannade sjukligheten som inte vill försvinna. Min feber var nästan helt borta i går kväll/natt. sen vaknade jag igen. och poff så var den tillbaka. Har haft feber några dagar nu.. allt från 37,7 upp till 40, ngt. jag orkar inte! och jäkla hostan, och halsont, och snuva, och huvudvärk, och död i hela kroppen. jag har legat UTSLAGEN nu i typ 3½ dagar. jag orkar verkligen inte mer. aaah! jag vill bli frisk nu! nu! nu! ja, jag får väl nöja mig med att jag känner mig "bättre" nu.. får se hur länge det håller i sig. bajs!!

(vi får se vad nästa fredag den 13:e bär med sig.. dvs, om exakt en månad! åååh!)
hej då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sant det. vi skrattade åt hans röst:D

Anonym sa...

guess what?? det blir fredagen den 13 i mars också..så..lycka till..