2009-02-02

just another manic monday..

i wish it was sunday? njae, det spelar inte så stor roll. har ungefär lika mycket liv på mådagar som på söndagar. dvs, non, what so ever!
just nu sitter jag iaf och tittar på ellen. ni som tittat på ellen dom senaste typ månaderna vet om att hon försöker "fånga" george clooney. och det är faktiskt väldigt roligt. haha.
idag så följde hon brad pitts tips.. skicka dit en massa "chippendales", min tre.. och minst en blond. för det skulle tydligen funka.. men det verkar fakstikt inte så bra. :/ ledsen ellen. haha!
idag har jag hunnit med att vakna, i know.. men det är sant, följde med min lillebror till kvissle, kollat upp lite grejer som jag skulle kolla upp, slängt i en tvätt och lagat mat.
nu pratar jag med emma i telefon. diskuterar om att jag ska hälsa på henne. men jag ska även hälsa på jenny! :) så det blir en trevlig tripp till götet!

kolla här.. hur kan man inte tycka att denna pojke är en av dom hetaste hunkarna i världen?











ha't! /

Inga kommentarer: