2010-05-10

and it's so funny, funny what you do honey, honey.

Helgen är förbi och den har gått i hundens tecken känns det som. (fredag till lördga morgon - annas gris och gädda (som inte är så mkt en gris och en gädda som det är två hundar), lördag - hundvakt till en jack russel, söndag - busat lite med louises nya gris här nedan.)
Ville bara visa hur liten den är.. om vi säger som så. Kolla colaflaskan brevid!! Annars? I morgon är det allaktivitetsdag på skolan. I vivalla. Kanske får se svensson svensson? Men iofs, av att dömma alla kommentarer om vivalla så får man inte se så många svenssons.

Nu är det hallonsoda, marabou polka och senaste HIMYM avsnittet som jag inte sett än.

TTYL. Typ.

2 kommentarer:

Louise sa...

haha, visst är jag liik! :D Malin som hitta ju, det är bilden från begravningsentreprenörsaffären :P långt ord.

OCH jag kommer till dig om en stund! och grisen. med grisen och gäddan och anna också. och uppdatera nu du också.

OCH. har du saft? alltså god saft eller måste jag ta med egen? :P jag vill inte ha päronsaft..... :P

egoinasmamma.nu sa...

Men vad söt! Jag ÄLSKAR hundar!!!
Sv: Hahaha, det är en trädstubbe som ser ut som en isbjörn.