2010-05-16

These words are my own. From my heart flow

Igår var det en riktigt skön dag här i Öre't. Typ 20 grader i skuggan. I like!
Iaf.. I fredags kom Linda och Fredrik hit till mig. Riktigt glad över det är jag.
Vi åkte iväg till Marieberg med uppdraget att hitta kläder till Linda och skor till Fredrik. På kvällen blev det lite talang, kortspelande och sånt samtidigt som det blev kyckling, skinka potatissallad/pommes och sånt att äta. :) Sen också chips. ;p
På Lördagen blev det att gå på stan i den underbara sommarvärmen som var här i den fina stad jag bor i. ^^ Linda hittade till slut det hon ville ha på sig inför deras festligheter igår kväll iaf och det är ju bra. :p
När det väl var dags för dom att bege sig till hotellet och göra sig snygga så cyklade jag iväg till Alexandra som behövde sällskap tror jag. :p Haha. Vi satt ute på hennes baksida i värmen och hade det skönt. Spelade alfapet och kort och åt glass. Så skönt! Sen blev det att titta på lite roliga karlar. Atci och Gardell.
Imorgon är det skolvecka igen! Då är det den sista skolveckan innan sommarlovet (ja, jag har lov eftersom att jag kommer tillbaka till samma skola i höst. :p) Det har gått fort. Så efter fredag är det inge mer teckenspråkslinjen för min del.. Tänka sig!
Iaf. TACK så jätte mycket för att ni kom hit och allt Blondie och Boo. :)
Och tack för resten av lördagen Palex. :p Tjao!

1 kommentar:

alexandra sa...

Tack själv för att du kom hit, det behövdes kan jag ju säga! :D