2010-05-20

torsdag sitter jag i tankar.

Nu sitter jossan-possan och jag här.. äter fulle och tittar på vänner. :) (oh yess, she's SO on her way down the friends-obsession-path.)(ja, jag vet. jag kan inte stava på engelska heller. :p) Jag gillar't.
Inatt var sista natten som jossan sov hos mig och vi kommer gå till skolan tillsammans. lite sad!
Man jag borde äta min frukost så jag är klar att gå snart ist för att skriva om sånt där. :p

Ibland är det morgon. Då är man som snyggast. Eller hur var det de va nu igen? :p

Idag kommer iaf 3 av mina syskon ner hit. Det blir kul.. träffar dom ju inte så ofta längre. Var vid jul senast tror jag. :) Det blir kul!

2 kommentarer:

bitterfittan sa...

åh där ser man (:

hur känns det att utbildningen är slut?

vad har du pluggat för något förresten? (:

bitterfittan sa...

bra tänkt där ;)

jag är lite avis på din utbildning! något sånt skulle jag också vilja göra faktiskt. vart det svårt att komma in?

jag jobbar bara inom äldreomsorgen men är sugen på att börja plugga igen (: