2010-05-12

he was a punk, she did ballet. what more can I say?

OMG! Det hände precis en sak som händer mig så ofta som kanske.. en på miljonen.
Ni förstår. Jag har hittat några av mina gamla skivor och lyssnar genom dom och skrattar lite smått åt alla sånger som jag glömt att jag har. Men det är nu det konstiga kommer. En ny (egentligen gammal då så kanske borde använda ordet begagnat.. för visst kan det va begagnat fast det aldrig kommit till ngn annan än den första ägaren?) skiva lades i CD-spelaren och var jag beredd på att le och sjunga med i låten som spelades. MEN JAG KUNDE INTE! Jag har totalt glömt bort den låten. Först kom jag inte ens på vilken det var när introt började. Jag menar snälla.. det vet man väl? Men sen när dom började sjunga så kunde jag inte sjunga med. Inte ett enda ord!! WTF lix? Inte ens nu kan jag säga vad det är för låt! Vet inte ens vad den heter. Bränd skiva betyder inget papper med innehållet i skivan. Det händer typ aldrig mig! Låtar brukar sitta FAST i mitt huvud.. Om inte hela så iaf refrängen och halva verserna eller whatever. Men här? Inte ett ord!

Det var ett långt inlägg för något så ovärt. Men hey, det är ju sådant jag är proffs på.
Anyhoo.. snart kommer ana-banana till mig för att kollar på grey's och äta popcorn. :)

6 kommentarer:

Linn sa...

OH MY HOLY FREAKIN' GOD! Jag tror inte ens att det är sant. Jag tror du ljuger. För att verka cool och mänsklig och inte så bäst som du är. SKÄMS.

Anonym sa...

welcome to my world. Men jag ler och låtsas kunna texten istället om jag är ute bland folk.

alexandra sa...

haha illa ;P

alexandra sa...

Aw, du är bra go du tjejen!

Deaconess sa...

:D

Louise sa...

äcklig är hon. äcklig. nu måste jag är lite chips bara för det. hennes fel.