2010-05-08

who let the dogs out? who, who, who, who?

Ja okej. Veckan har gått förbi relativt smärtfritt. förutom att jag hela veckan gått och väntat på svar angående tolkutbildningen. och magkänslan har varit... "jag kommer in", "jag kommer inte in", "klart jag kommer in", "kommer jag in?" och "ååh.. jag kommer inte komma in". typ. har varit ganska upp och ner. alla fick sina brev men inte jag typ.. (orsak? jo, mitt brev hade skickats till fellingsbro.. fattar man ju!) hur som helst. igår när jag kom hem hade jag fått det.. och jag kom in. 23 augusti börjar jag på samma skola som jag snart slutar. jag ska faktiskt bli någonting. det trodde jag nästan att jag aldrig skulle bli. jag ska bli tolk. louise kom också in. så jag har iaf en person som jag känner där. men sen är det inte lika kul som det kunnat vara.. för jossan, anna och alexandra kom inte in. vilket är helt obegripligt att ingen av dom kom in. :(

igår åkte jag iväg ut med anna-banana på landet igen. jag tycker om att va där ute med henne/dom och hundarna. :)

Idag är jag här i öre't igen och är hundvakt. Alexandras bror och sambos hund ska vara här hos mig idag. Än så länge har det gått hel bra. Har varit ute och promenerat ca 1,5 timme och nu halv sover han här. Gullhund.

ja. nu blev det lång uppdatering igen. kanske borde börja uppdatera lite oftare igen. :)

Inga kommentarer: