2010-05-18

sommartider hej hej, sommartider!

Med risk att cursar det här nu.. men jag hoppas verkligen att den här värmen håller i sig. För här i Öre't är det fasiken sommar. När jag gick hem från stan idag var klockan typ 21 och folk gick fortfarande omkring utomhus med linnen och shorts! Det är varmt! Jag tycker om det. På stan var jag iaf med söttrollet här nedan. Vi satt på donken ett, ganska bra, tag och babblade om diverse saker. :) Jag tycker om att umgås med Linn. Kanske för att hon är just hon. ^^ Vi får se till att vi är här i staden där vi bor samtidigt i sommar så att vi fasktiskt badar och gör sådanna saker. :)

I övermorgon kommer mina syskon hit. Den äldre skaran. Johanna, Mathias och Michael. Det blir kuligt det! Dom tycker jag också om att umgås med. :p Blir första gången för dom alla att vi i min örebro lägenhet. :) Men nu är det tv-kväll och te. See ya!

1 kommentar:

bitterfittan sa...

vad gör du ikväll sötnos? (: