2010-05-03

empty room

Det är tomt och tyst i min lägenhet igen. Nu är det bara jag som är här igen. Idag är det iaf måndag och jag har varit i skolan idag igen. Men nu är det inte längre projektvecka. Kul med vanliga lektioner (läs; teckenspråkslektionerna) och umgås med klassen. Vi började dock med en vikarie idag. En lärare på skolan hoppade in för att ha lektion på förmiddagen med oss. Ola. Så jäkla rolig lärare så det finns inte! Teaterapa om inte annat! Haha.. jag hade typ kramp i käkarna när vi tillslut gick upp för lunch.
Jaja.

I helgen var alltså pappa, Catharina, Ronja och Lova här. Det tyckte jag om. Vi har ätit, druckit cosmopolitans (jag har gjort!! och dom smakade fanken precis som om dom var köpta i en bar. moahah! ;p) och andra alkohol och mindre alkoholhaltiga drycker plus tittat på lite tecknat. Spelat spel och gått en trip på stan. Lagat min cykel och fixat lampor, stereor etc. och jag har t.o.m. handlat toapapper hem till mig för första gången. Haha. ;) Ja! Firat valborg med studentmössor och köret. Jag har haft en bra valborgshelg. Tack för att ni kom. :) Men tyvärr så har min USB-kabel gått och gömt sig. Så bilder har jag inte för tillfället. Men får återkomma med dom.

Annars fortsätter den här veckan bara i väntan.. hoppas, hoppas!

2 kommentarer:

Catharina sa...

jag tror att det kanske är din lillasyster Ronja som har lyckats lägga den nånstans så den har gömt sig. tack själv för att vi fick komma till dej. det var så roligt så.. =)

Anonym sa...

Jag håller tummarna för dig!