2010-05-25

as we go on, we remember. all the times we had together.



Bilderna är från teckenspråkslinjens avslutningi fredags, 23 maj. Tog inte så mkt bilder själv, utan väntar ist på att alla andra ska lägga upp sina på diverse platser så jag kan sno.. ehm jag menar låna.. dom. :) Nu är iaf 35 veckor med tsplinjen över. Det är väl ganska skönt med lov. Men det är lite sorglit också såklart. Sluta i klassen. Att efter sommaren inte ha tanja, morgan och yvonne som "heltidslärare" eller vad man nu ska säga. :p Spexet vi gjorde på avslutningen blevb föresten en succé. ;p haha. "En vanlig dag på tsp-linjen". Där vi gestaltade våra lärare och några av eleverna. :) Och jag fick en fin tavla av fisen också. En lila en! ;) Woho I like lila!
Annars så var mina syskon hos mig torsdsag-lördag. Det var mysigt. Tittade lite på film, hade allsång ist för att sova och åt lite typ. :p
På lördagen begav vi oss upp mot sundsvall, med ett litet stopp i gävle för att hejja på dom som bor där, förutom pappa för han var på jobb.
Sen upp till sundsvall.. umgås med dom som bor där. Sova där. Och sen dagen efter, söndag, var det dags för mig att följa med världens bästaste storasyster upp till Umeå. Lovley! Det är här jag sitter nu, i hennes hus. Medan hon jobbar.. Hörs mer sen. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm vilka tider =)