2010-11-25

Jag hatar räkningar (ja, självklart är jag ensam om det!)
Jag hatar min dumma, dåliga, stinkande ekonomi.
Jag hatar att jag inte kan göra roliga saker som jag vill och kan jag det så är det bara för att ngn annan betalar! Jag hatar det med!
Jag hatar att jag inte har råd! Blääääääää känner jag just nu efter att ha betalat mina räkningar och verkligen inte förstår hur faaaan jag ska klara av december! Skit!





Men om man inte tänker på det så har jag haft en trevlig Torsdags middag med Fisen! (:

3 kommentarer:

Louise sa...

jag hatar också räkningar.
jag gillar dock jag jag för en gångs skull har en okej ekonomi!
jag hoppas du klarar december
vore jobbigt om det blev som i våras...

det var en underbar torsdagsmiddag gullefjun! så bra att jag ska laga samma mat idag, det var ASGOTT! :D

Louise sa...

hah! du är största puckot. Och, det blev svart! blått var slut... :(

emkroeger sa...

Ja du är så ensam om det, jag älskar mina räkningar och hur de stjälper min ekonomi månad efter månad. :)

Sökt in till omvårdnadsutbildningar, undersköterska med inriktning missbruk och beroendevård som första hand. Får se om jag kommer in :) Vill ju fortfarande bli polis i framtiden, men som sagt, dessa hemska poäng som saknas :(