2010-11-29

Jomenvisst.

Igår kväll kom jag tillbaka efter att ha åkt iväg till Gävle i fredags.
In Gefle så var det nice. Har firat lilla jul och umgåts med en del av familjen.
Varit hos/umgåts med pappa, catharina, ronja och lova.. och sen på lördagen kom Jojjo, Danne, Matte och fammo vår också, synd bara att Myers inte var med.
Jag hann to.m. träffa Linda en snabbis utanför systemet. ^^ Tyvärr så blev det inte mer att träffa några av underbara vännerna där då. Men förhoppningsvis blir det snart iaf!
Ja.. På fredagen körde vi lite "dan före lilla dopparedan"(? :p). Typ iaf.. Lilla-julskinkan fixades, granen togs fram och vi lyssnade t.o.m. på O'helga natt! Må hända att det inte var med Jussi Björling utan Tommy Körberg. Men va fasen.. det ska ju inte va helt som jul så. ;p
Lördagen började med lite stanande och sen hem igen. Vi åt julmat, och jag vet jag har sagt att det inte är okej innan december men det här var ett undantag.. :p Det blev lite lilla-julklappar och mys. Nu är jag ännu en mugg in i min muminmuggs samling och en julskiva närmare julstämning! ^^ Jag har också fått ännu en chans att vinna en massa pengar i en kalender. :p
På kvällen blev det lite.. ja.. skoj. Lite "konsertande", kortspelande och lite sånt dyl. Sköjans!

På söndag var det Ronjas/uddans dansuppvisning och hon var så duktig så, prutt-korven! Sen blev det Shebab och halv sovande innan det var dags att bege sig till tåget. Båda tågen (byte i sthlm) var helt och hållet i tid. Typ helt på minuten. Helt otroligt! Men nice. Ja, idag har jag fasktiskt varit hemma från skolan.. men imorgon är det dags igen. Tills dess måste jag plugga. Blä. Men men, nu ska jag få ett stopp på detta långa blogginlägg. Bilder kommer senare, ifall jag får tag på några. :p Heej då folket.


ps, PREESEEENTS!