2010-11-17

Norma Jean



Kej, jag vet att jag varit dåligt och inte lagt upp bilder på mitt kära husdjur tidigare. Men här är hon iaf! Norma Jean (aka Marilyn).. Nordlund? :p En liten plutt!










På tal om mindre roliga saker.. Så är det nu sagt högt. Det blir inget Vemdalen för mig den här nyåret. Blir typ två hela sidor i min kalender som jag måste ignorera det roliga som är där.. Jag är så sjukt besviken! För det var såååå kul förra året och jag vet att det skulle bli MINST lika kul det här året. För det är med underbara människor på en härlig plats i en urmysig stuga. Men det går inte. Min ekonomi kommer inte alls gå ihop. Pengarna jag får från CSN nästa vecka ska ju som räcka tills typ mitten av januari. Det betyder till två hyror, resor, räkningar, julklappar.. allt! Fy Fan för att uttrycka mig precis som jag känner det! Inte kul faktiskt!
Förlåt Linda (och alla andra som ska åka iväg)!

3 kommentarer:

Louise sa...

aaaaaaaaaaaaaw pluttiiiiii! Hon är för sötisöt

och aaaaaw pluttiii.. :'( tråkigt att inte kunna åka dit, du som hade sett fram emot det. :( Men du får nog ett bra nyår ändå tror jag :D

alexandra sa...

Men gudars vilken liten plutt, snacka om att jag ska komma och lära den massa hyss ;D

Hehe jo jag skulle ku faktiskt kunnat gå med den till dig om jag hade orkat det för nacken, hade liksom behövt gå av mig några kalorier :P

Hahaha, ja, det bandet såg faktiskt ut som det :P

emkroeger sa...

Hon är sjukt söt :D Hon och Kurt skulle bli ett fint par, nätdejt kanske? :D