2010-11-10

kulturell













Så, idag har jag varit kulturell! Varit på teater idag.. Den heter Enron och handlar om det stora el-/aktie-/etc-bolaget "Enron" i USA och allt. Den var ganska bra. Lite konstig ibland men ändå. :)

Innan idag har det varit skolan med en redovisning fram tills 11.40. Efter blev det att vandra hem med Louise och har sedan tittat på vänner och halv fettat oss här hemma hos mig. Tack För Det Fisen! Ja! Det var dagens.. Nu så måste jag städa för imorgon så kommer världens bästaste mamma och världens bästaste storasyster hit till mig! För på fredag så är det Ladies Night! Så därför måste jag städa.. för jag hinner inte städa imorgon eftersom att det är torsdagsmiddag! :) Ja. Det var det, hej då!

1 kommentar:

Catharina sa...

värst va kulturell du har varit då. =)
det var naturkompaniet som den där idioten var i så gå aldrig dit.. ;) men ha det nu så roligt under helgen med syster och mamma.