2010-11-13

Okej. Datorn/internet vill inte samarbeta med mig idag så jag kan lägga upp bilder från igår. Men det gör ingenting. Vi tar det kanske imorgon ist! Hursomhaver så hade jag iaf roligt! Om det var för att jag var med två bästingar eller om det var för att showen var jätte bra.. det vet jag inte. Kanske en blanding av de två! :) Det blev till att se delar av herrskapet klädda som tjejer i en bastu, kolla boybands och se herrarna i sitt "vanliga" jag etc. Annars så blev det också att rocka rockring och vinna en goodybag. Ett försök till att få håret stylat av som jobbade för wella med wella produkter. Men In Your Face(!) alla dom som inte trott på mig att mitt hår är svårt(!!) att typ tupera och styla! :p T.o.m. han gav upp! Han bytte planer med mitt hår efter att han tydligen insett att.. nee.. funks inte! moahaha! Har också fotograferats med solbrills som vi fick och druckit lite fördrinkar. Det var niceigt!
Jag var också helt tagen av teckenspråkstolken igår. Han Är Så Bra! Helt fantastiskt!

Men som sagt, bilderna kommer imorgon.. Nu ska jag lägga mig och mysa brevid Norma Jean som ser ut att ha det ganska så mysigt här i soffan!

TACK Mamma och Johanna.. För Kvällen, för alla grejs, för Norma Jean (^^) och för allt! <3

2 kommentarer:

fis sa...

meh, vad ska man kalla kattjäveln för nu då? Eller kattjäveln kanske räcker :P Jag är alltså ute i god tid för till sist blir hon kattjäveln ;)

Deaconess sa...

Meh,.,,,,hon e ba en katt-gulleplutt:D Kattängel..kattälva...kattgooos...:D